type='text/javascript'/> Jeling2 Pandang2: BESTNYA KURSUS

Nuffnang Ads

Monday, July 25, 2011

BESTNYA KURSUS

 Salam ceria,

Wah malam ni rancak pulak idea yang nak keluar.  Ini posting kedua dalam beberapa minit.  Bukannya apa saja nak kongsi pengalaman berkursus Bina Negara.  Sebagai guru yang merupakan arkitek generasi akan datang sememangnya sesuai sangatlah kursus bina negara diikuti.

Bimbang juga masa nak pergi. macam-macam cerita didengar tentang kursus ni.  Maklumlah ini kali pertama saya menyertainya.  namun demikian ..wow superrb...memang berbaloi pergi kursus tu.  Jurulatih dan fasilitator begitu peramah dan mesra.  Dah lama tak tergelak beriya2.  masa sesi ceramah tak kering gusi mendengar lawak jenaka yang berselang seli dengan nada serius.  
Di samping itu, seronok jadi budak2 semasa aktiviti permainan.  sampai meniarap atas rumput.  berpuluh tahun dah tak buat macam itu. 
paling best.... sebelum berangkat pulang, aktiviti kajian sikap, yang terbaik hehehe. dapat cuci mata dan sambar mana-mana yang patut.  Kajian dijalankan di Padang Besar .  boleh agak tak apakah hasil daripada kajian itu. 
Terbest the bomb pula, kawan-kawan yang sporting dan saling memahami. tak boleh lupa, sama-sama sedih sebab terpaksa bertukar hidangan yang kami masak dengan kumpulan lain.  
Semoga kursus ini dapat memantapkan hubungan kami GBKSM di Daerah  Seremban.  

Pergi ke Perlis menaiki bas,
Naik bas bersama rakan-rakan,
Gua Kelam kenangan berkursus,
jadi ingatan manis sepanjang zaman.

Segala ilmu dan pengalaman yang berharga yang telah dikutip akan disemat di dalam minda dan jiwa agar dapat menjadi penawar bagi penyakit, menjadi alat untuk mencipta, menjadi perisai untuk bertahan, menjadi bekal berkelana.

  

No comments:

Post a Comment