type='text/javascript'/> Jeling2 Pandang2: Jana pendapatan melalui blog

Nuffnang Ads

Monday, August 9, 2010

Jana pendapatan melalui blog

Salam bahagia........
Semalam baru je dapat ilmu baru.  oleh kerana saya rasa ilmu ini bermanfaat, saya pun berhajat untuk berkongsi dengan rakan-rakan.  Manalah tahu ada yang berminat dan terbuka minda untuk membuat blog pula.  Teman dan sahabat saya Adilla baru sahaja mengongsi ilmu cara-cara untuk mendapatkan pendapatan melalui blog yang kita bina.  Jadi blog ni bukannya sesuatu yang tidak berfaedah dan membuang masa semata-mata.  Menggunakan blog tidak memerlukan kita mengeluarkan modal, menaja orang bawahan dan sebagainya. senangkan?  caranya ialah dengan menjadi ahli Nuffnang.  Kita mendaftar sahaja dengan Nuffnang, kemudian Nuffnang akan meletakkan iklannya di dalam blog kita.  setiap kali iklan tersebut diklik kita akan diberi 25 sen.  Jadilah kan......jangan nak tamak nak banyak-banyak pula, modal pun kita tak keluarkan.  Berpadanan lah tu.  so marilah kita berblog dan saling tolong menolong kenkawan kita dengan mengklik iklan di dalam blog mereka. tak perlu keluar modal juga.  malah kita boleh mendapat informasi berguna juga.
Jangan tanya pendapatan saya, sebab saya baru mula semalam, kalau tengok iklan di atas dan kira serta di bawah blog saya itulah dia iklan yang dikuasakan oleh Nuffnang.  oh ya kepada mereka yang ada bisnes tu iklankan melalui Nuffnang, mereka akan membantu anda dengan kadar yang berpatutan.
Akhir kata renung-renungkan dan "klik jangan tak klik......"

1 comment:

  1. Salam...
    Shima dah promosi plak nama saya ye..
    tapi betullah apa yang Shima tuliskan ni, sambil-sambil kita berblog.. kita tambahlah pendapatan. Bukan susah manapun... kita tak perlu nak menaja orang, tak perlu nak buang air liur.. kita cuma daftar dengan nuffnang aje.. Pandai-pandailah nuffnang nak tepek apa-apa iklan aje kat blog kita. Untuk menambah traffic pada blog kita, kita daftar pulak kat sini http://innit.nuffnang.com/. Anda tak perlu takut, explore semua tu..

    ReplyDelete